hehe

hej, jag fösöker att skriva i min blogg så ofta som möjligt.
det är faktiskt roligare än vad jag trodde, menmen.
nu ska jag berätta lite om vad jag har gjort idag,
madde smsade mig halv tio och sa att jag skulle hämta
henne på busstationen, för sen skulle vi hem till mig
och plugga, men det vart inte riktigt så utan vi for hem
och jag duschade sen for vi på skolan för att äta,
det var god mat för att vara mOndag. hehe
sen gick jag och madde ner på frisör och kollade
vad ettorna hade för sig, dom färgade håret på varandra
det blev fint på dom flesta iaf :)
efter en lite stund for jag och madde hem till mig för
att plugga lite och fika och så, det gick inte så bra för ingen
av oss var speciellt taggade så vi satt oss vid datorn ist,
efter ett tag gick jag och gjorde negerbollar, mums! :)

snart ska jag fara med min epa på träning,

jag måste bränna lite fett, fnizz

hejra


Kommentarer
Postat av: Anonym

usa...USAAAA!!!!!

poep

im a male

NO

FEMALE!!!!!!

2009-04-20 @ 18:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0