idag

idag va ja med linnea och så skulle hon fara och kolla hur mkt pengar hon hade kvar på sitt kort. men då hittade jag inte nån parkering så jag ställde mig bara på vägen vid sidan av. då kom det en bil och ställde sig framför mig och den första tanken som kom upp va att det var civilpoppen. men det var det inte, det va en gubbe som frågade om han kunde få ta några kort på min epa för han pappa hade tydligen haft den som taxi bil. min epa har varit en taxi bil så jag sa att det nog stämde. han gick runt och tog en massa bilder och så.

Sen för jag och linnea på stan och hon köpte en hårinpackning och jag köpte en parfym. sen skulle vi dra en ragg som vanligt, och då stoppade polisen mig. det var inget allvarligt utan dom ville bara kolla om vi hade på oss bältet och som tur va hade vi på oss det :)

min högra blinkers funkar fortfarande inte, men jag måste nog fara ner på shell och köpa en lampa för tillslut kommer jag nog att få böter.. ;P haha.

på fredag far jag och matilda till skellefteå till elin för att shoppa :) så det blir att handla lite allt möjligt

just ja, inte att glömma. jag och matilda ska fara till åsele på lördag nästa vecka efter hon har slutat jobba och det är vid två tiden. när hon är klar och så så dra vi med epan ;) så alla vet så sover vi på ungdomscampingen, antingen så kommer vi att sova i epan om vi inte orkar att slå upp ett tält. helvete va ja tagga, fet feeeest kan ja lova !

höööööööres


Kommentarer
Postat av: madde

men du tttttagga åsele!!!!!

2009-07-07 @ 20:34:25
URL: http://madelenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0